Annonce:

Går du med overvejelserne om at bruge et Shopify Bureau til at hjælpe dig i gang med opstarten af din webshop? Eller måske til at hjælpe med at lave implementeringer på din etablerede webshop? Det kan også være du overvejer at skifte dit nuværende webshop system ud med Shopify. Uanset hvad dit formål med at bruge et Shopify Bureau er, er der en række fordele forbundet med at vælge et lokalt Shopify bureau i Aarhus.

Vælger du et lokalt Shopify bureau, har du nemlig mulighed for at få en tæt kontinuerlig sparring, og du har mulighed for at møde de mennesker, du løbende arbejder sammen med. Vælger du det rigtige Shopify bureau, vil samarbejdet nemlig blive langt mere dybdegående end blot et bureau, der udfører tekniske opgaver for dig.

Hvad er et Shopify Bureau?

Et Shopify bureau kan hjælpe dig med stort set alle opgaver relateret til webshopsystemet Shopify og kan i de bedste tilfælde stille spørgsmål og udfordre dig på de idéer du går rundt med. Her kan du med fordel også kigge efter, om det er et certificeret Shopify Partners bureau.

Når du er webshopejer, kan det nemlig ofte være svært at vide hvilke nye implementeringer, der er de rigtige for din webshop. Her er fordelen, at du kan trække på den erfaring et Shopify bureau har, da de til dagligt arbejder med mange forskellige webshops. Derfor har de indsigt i hvad, der fungerer i forskellige brancher, og samtidig har de med stor sandsynlighed set lignende udfordringer tidligere.

Hvordan vælger man det rigtige Shopify bureau?

Der er opstået rigtig mange webshops til de seneste par år, både fordi retail har indset, at online handel er blevet et nødvendigt parameter at forholde sig til, og samtidig fordi det er blevet nemt tilgængeligt for iværksætterlystne forretningsfolk at etablere egen webshop.

For at hjælpe de mange webshopejere, findes der nu også mange bureauer til at hjælpe webshops med alt fra marketing til opsætning af webshops, herunder Shopify Bureauer. På grund af det store udvalg kan det være svært at finde frem til det rigtige Shopify bureau. Derfor handler det først og fremmest for dig som webshopejer om, at finde ud af, hvad dit behov er, og hvad du har brug for hjælp og sparring til.

Når du har kortlagt det, er det vigtigt at kigge lidt nærmere på det bureau du overvejer. Her kan du med fordel kigge gennem cases og referencer fra tidligere kunder, og se om du kan identificere dine udfordringer med disse. Samtidig er det en rigtig god idé at se efter, om det er et certificeret Shopify Partners eller endda Shopify Experts bureau. Det betyder nemlig de har været gennem en ansøgningsprocess, og er blevet blåstemplet af Shopify selv. På den måde kan du næsten ikke gå galt i byen. Den sidste ting du kan bruge som et parameter for at vælge dit Shopify bureau, er kvantitative målbare resultater, de har lavet for tidligere og eksisterende kunder. Det er din sikkerhed for, at du kan aftale klare målsætninger og samtidig få et grundlag for et godt samarbejde.